محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

عکسای 6 ماهگی

1391/11/17 23:43
نویسنده : مامان گردو
652 بازدید
اشتراک گذاری

23

شب امتحان مامان!!محمد صادق و ملاصدرا...

4

 

5

اولین غذا...

6

لحظه های عاشقانه محمد صادق و میکی موسش

8

دقایقی قبل از واکسن 6 ماهگی..

7

فکر میکنید برا من غش کرده از خنده؟؟صددرصد اشتباهه با آقا خرسه بالا سرش اختلاط میکنه..

9

فدای ژست مردونت...

10

اینم روروئک که تازه کشف کرده چیزه خوبیه...

111213

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هستی
17 بهمن 91 23:49
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان زهره
18 بهمن 91 0:48
چه گل پسری دارین . خدا حفظش کنه. به وبلاگ دختر منم سر بزنید خوشحال میشم
سارینا
19 بهمن 91 15:35
مریم جونم نمیدونم منو یادت هست یا نه واقعا برات خوشحال شدم ای جان خدا ÷سرتو واست حفظ کنه ماشالا
نارینه
19 بهمن 91 22:37
ماشالله به این پسرک .... خداحفظش کنه لینکت کردم عزیزم ... نمیدونم چرا این وبت رو ندیده بودم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مریم مامان بهار
1 اسفند 91 10:38
خیلللللللللللی بدجنسی ، الان میخوام بکشمت ولی نه چون مادری اذیتت نمیکنم. این همه مدت اینجا می نوشتی بعد من و دوستای وبلاگی ات باید مرتب به وبلاگ قبلی ات سر می زدیم ولی خبری ازت نداشتیم ، فقط وقتی شعر سال نوی پارسال را دیده بودم مطمئن شدم هر کجا باشی یک هدیه حسابی به دستت رسیده و یک چیزی هست که ارزشش خیلی زیاده، ولی باور کن از دستت خیلی شاکی ام. خیلی یادت بودم الانم اینقدره خوشحالم اینقدره خوشحالم که نگو. خدا گل پسرت را برات حفظ کنه داماد بشه الهههههههههههی
صدای بای اب
18 اسفند 91 18:17
هر چی باشه بچه شیرازوی خودمونه به خاله فاطمش رفته. ولی فکر دیکه منو فراموش کرده اخه وقتی تو دانشگاه دیدمش خیلی کوچول موچول بود و همش خواب بود. خیلی دوست داشتم باز ببینمش ولی حیف که دیگه فردا دارم واسه همیشه از تهران میرم انشالله ولایت اومدین بتونم ببینمش. بووووووووووووووووش