محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

مهرماه گردوی پرمهر من...

1392/7/10 1:48
نویسنده : مامان گردو
970 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا یه جور عجیبی عاقل شدی انگار...

انگار یاد گرفتی عاقلانه و انتخاب شده محبت کنی!دیگه هرکسی رو بوس نمی کنی مثل طوطی، وقتی که بهت میگن محمد صادق فلانی رو بوس کن! اول نگاه می کنی بعد اگه دوست داشته باشی لبخند می زنی و با تمام وجودت بوس می کنی!

وقتی که غذا می خوری لقمه هات رو به من و بابا تعارف می کنی!و هرچه که میزان محبتت تو اون لحظه بیشتر باشه بیشتر اصرار می کنی و اگه دیگه خیلی قلمبه شده باشه لقمه رو از دهنت درمیاری و اصرار می کنی که بخوریم!که البته بابات با کمال میل میخوره!

و نهایت محبتت اینه که پستونکت رو درمیاری و میدی به من و میگی بخور...دوستت دارم گردوی مهربونمممم...

علاقه شدیدی به باباجون پیدا کردی و شریک خوراکیاشون شدی!تا لیوان آب رو برمیدارن که بخورن می دوی پشت سرشون و می گی آب بده!!

 

یکی دو روزه وقتی میخوای گریه کنی من میگم محمدصادق گریه؟؟ و تو انگشتات رو جمع می کنی و انگشت اشارتو میاری جلو صورتتو تکون میدی و میگی نه نه نه!!و بعد می خندی...

باهم شعر می خونیم و تو آهنگ شعرارو می زنی..

کتابات رو میاری و من قصه هاشو می خونم و تو کتاب رو برگ می زنی..مقید هم هستی که یکی یکی ورق بزنی..

این روزا رو که تعامل دو طرفه پیدا کردیم رو دوست دارم...احساس می کنم داریم وارد یه مرحله جدید میشیم..یه مرحله که هم عشق ورزیدنیه هم ترسناک...می ترسم اونی که باید باشم..نباشم..

می ترسم کاری که می کنم درست نباشه..

یه نوع عذاب وجدان مادرانه دارم که البته از روز اول بدنیا اومدنت با من بوده و حالا هر روز که عاقلتر میشی خودشو بیشتر نشون میده..

دعاکن بتونم اونی که دوست دارم باشم و تو هم بهترین بشی...                                                                                          بوس برای تمام مهربونیات وخوشمزگیات....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پانی تم
10 مهر 92 1:55
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...
آنیا
10 مهر 92 14:44
عزیزممممممممممممممممممممم قربونت برم پسر کوچولوی شیرین خاله ... مریم جون حتماا صدقه بذار واقعا روحیم با خوندن وبلاگت عوض شد ... خدا این گردوی خوشگل مهربون رو براتون نگه داره ان شالله
نارینه
28 مهر 92 2:12
فهیمه
21 آبان 92 13:00
سلاااااام به دخترخاله ی گلم و نی نی مهربونش که خیلی دلم براش تنگ شده واقعا ادم جون میگیره وقتی این پستارو میخونه... ایشالا هر 3تایی تون همیشه سالم و سرحال باشین. دلتونم شاد باشه. محمد صادقو گازش بگیر... تو این شبای عاشقی برا منم دعا کنین.محتاجم... روزگارتون بخیر و خوشی.
صدای پای اب
19 آذر 92 23:36
سلام مریم جونم خیلی زیبا نوشته بودی...از طرف منم ببوسش هیچ وقت یادم نمیره دو ماهش بود اوردیش دانشگاه یهو رو چادرت بالا اورد دادیش بهم بغلش کردم تا وسط حیاط دانشگاه چقد دوسش داشتم این نی نی گردو رو.
صبا
25 آذر 92 21:26
سلام . چقدر نی نی شما با مزه اس . خدا براتون نگهش داره . کاشکی منم میتونستم اینجوری با کوچولوم حال کنم ولی نمیشه . قدر این لحضات را بدونید