محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

بدون عنوان

1390/10/30 12:21
نویسنده : مامان گردو
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آجیل کوچولوی ما..

 

امروز آخرین جز از اوین ختم قرآنمون رو با هم خوندیم...

 

می دونی این یعنی چی؟؟!!

                                       یعنی دقیقا ٣٠ روزه که می دونم تو مهمون دلم شدی...

 

همیشه باش..

 

پ.ن:

بابایی از امشب به مدت یه هفته داره ما رو تنها میذاره..داره میره شیراز پیش مامان و باباش..آخه خیلی وقته که اونا رو ندیده و اگه تو این تعطیلات هم نره معلوم نیست کی بتونه ببینتشون..

منم واقعا دلم براشون تنگ شده..ولی خب هم امتحان دارم هم اینکه باید حواسم به یه گردوی چاق نازدار باشه..

                                                                                   دوستت دارم..بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فاطیما
30 دی 90 13:14
خیلی خوشحال شدم وقتی مطالبتو خوندم انشاا... نی نی تون سالم و صالح بیاد تو بغلتون. با اجازه لینک شدید به ما سر بزنید
مامان محمدجواد
30 دی 90 16:39
تنها تو خونه نمونی خانومی
اعظم
11 بهمن 90 23:25
سلام گلم ......خيلي برات خوشحالم.....خدا رو شكر.......انشالله به حق امام زمان سالم به دنيا بياد و دلتون شاد بشه انشالله........مواظب خودت باش .استراحت كن ...زياد خودتو خسته نكن
سیمین
12 بهمن 90 17:59
مهمون سی روزه الهی که هزار ساله بشی
سیمین
12 بهمن 90 18:01
راستی مامان مریم خیلی خوشحالم که نی نی همش دستشه تو حلقته خیلی سخته میدونم ولی بی نهایت شیرینه
هستی
12 بهمن 90 22:35
سلامممم به بی معرفت ترین دوست عزیزم بهت اس دادم تبریک گفتم نمیدونم رسید یا نه!!!! از مژی شنیدم که صدای قلب گردو رو شنیدی خیلی برات خوشحال شدم خیلیییییییییییییییی بازم تبریک میگم اشالله که بقیه باردرایتو به سلامتی پشت سر بزار یو گردوی نازمونو بغل بگیری التماس دعا بوسسسسسسسسسسسسسس راستی وب گردو جونمونم مبارککککک بی اجازه هم میلینکمت ههههههههههه