محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

عکسای 5 ماهگی

1391/10/11 18:52
نویسنده : مامان گردو
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله یادتون نرههههههه..

اولین برف با گردو...بااینکه خیلی برف می بارید ولی اصلا ناراحت نبود...!!

 

برف

فدای اون نگاه منتظرت..

1

که همیشه بعدش تبدیل به لبخند میشه...

2

و بعدش هم اینجوری میشی... ونتیجش یه ربع سکسکت!!

3

زبونتو جمع کن پسرررررر...

4

این یعنی حوصلت سررفته و فقط منتظره یه پخی تا بخندی!!

5

قربون خنده هات..ایشالا همیشه شاد باشی گل خوشبوی من..

6

اینجوری نخور اون دستوووو...تموم شدددد

7

وقتی لب بالاییتو کشف کردی چند روزی این شکلی بودی!!

8

 

9

چجوری یه گردو میتونه هنودونه بشه؟؟!!...اینجوری...ههه

0

 

10

 

 

 

11

اینم کرسی شب یلدا بمناسبت اولین حضور عزیزدلم در شب یلدا...

12

 

13

اینا هم بیسکوئیتایی که از طرف شما هدیه دادیم به مهمونا...

14

15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
11 دی 91 18:52
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
رؤیا
11 دی 91 23:30
عزیییییییییییییییز دلم الهی فداش بشم. مامان گردو دلم آب شد، میام گردوت رو میخورما.
sama
12 دی 91 18:15
bah mashallah che up toolaniyi khoda negah dare in gerdoo koochooloo bashe khoda sayatun ro negah dare bala saresh be haghe panj tan eltemase doa
عسل
13 دی 91 20:45
عزیزم پسملی هندونه خندون جیگررر لختی می بوسمت از راه دور محکممممممممممممم مامانش اسفند یادت نره
مامان پرهام
19 دی 91 10:46
سلام چه پسر گردویی خوشمزه ای ماشاللا!
مامی آنیتا(نازگل)
23 دی 91 18:01
ماشالله به این گردو هندونه خوردنی
پرگل
4 بهمن 91 10:46
عزیزمممممممممممممممممم ماشالا به این مادرو پسر گللللللللل بوووووووووس
سارای
8 بهمن 91 0:36
ای جوووووووووونم ماشالله به این گردوی نااااااااز
مامان نی نی ناز
16 بهمن 91 22:53
سلام گلممممم ... ای جانمممممم چه شیرینکیه محمدصادق جیگرم که هر وقت می بینمش دلم شاد میشه بوسسسسسسسسسسسس برای جیگر خاله مریم جونم خصوصی داری
صدای بای اب
18 اسفند 91 18:10
سلام بر مامان گردو هم استانی عزیزم. زمانی که تو دانشگاه گردو رو دیدم دوماهش بود. الهی زنده باشه.مامانش به جای منم ببوسش