محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

بدون عنوان

1391/1/22 23:26
نویسنده : مامان گردو
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم...

الان که در خدمت شما هستم دوباره از درد دارم به خودم می پیچم و نمی دونم باید چکار کنم!!ناراحت

تقریبا همون قسمتی درد میکنه که اون دفعه دکتر گفت از عفونته!! خیلی نگرانم..نکنه دوباره عفونتم برگشته باشه و مجبورشم انتی بیوتیک بخورم؟!

خودت بهتر می دونی که نه دردم مهمه نه دارو خوردنم..مهم سلامتیه توئه عزیزم..و بخاطرش من حاضرم هرکاری بکنم و هرچیزی رو تحمل کنم...

از یه طرف یکم ارومم چون حرکتات رو احساس می کنم...از طرفه دیگه باتری سونی کیدمون ضعیف شده و نمی تونم درست صدای قلبتو بشنوم ... کلا سردرگمم...

 

فقط اومدم بگم مثل همیشه قوی باش و هوای مامان رو داشته باش پسرکوچولوی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ضحا
23 فروردین 91 16:14
سلام.الان چطوری؟ سفارشش کنم اینقده اذیتت نکنه؟؟آقا محمدصادق با مامانت مهلبونتر باش خاله!
شهرزاد
24 فروردین 91 10:46
عزیز دلم تا همین الان نمیدونستم گردو وبلاگ داره قربونش بشم. با اجازه لینکت کردم. مواظب خودت و گل پسرت باش
آنیا
25 فروردین 91 15:26
مریم جون ان شالله بهتر میشی نگران نباش ...
مامان گیسو
26 فروردین 91 2:40
سلام علیکم چطوری مریم جونم ؟ ای جانم فداش بشم من که کل سیستم مامانش رو ریخته بهم سرماخوردگیت چطوره دوستم
ملوس
26 فروردین 91 11:22
عزیزمممممممممم من همیشه میامو وبلاگت رو میخونم...برام خیلی مهمه که سلامتیت ودرنهایت زایمان راحتت رو ببینم....چون یه جورایی وضعیت منم مثل شماست البته هنوز اقدام مجدد نکردم...من یه زایمان زودرس ویه سقط داشتم....دلم میخواد مقاوم باشی وقوی...برات دعا میکنم...