محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

8ماهگی..

1391/12/25 9:36
نویسنده : مامان گردو
725 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بیدار شدنت نه دیگه با گریست نه صدای آواز و بازی!!به محض اینکه بیدار میشی پستونکتو در میاری و برعکس میکنی و شروع می کنی به تکون دادن ..یه صدایی شبیه صدای زنگوله داره !! اینقدر تکون میدی تا منو ببینی..وقتی هم که منو میبینی یه لبخنده شیرین میزنی و پستونکو میندازی..واقعا این کارا رو از کجا یاد می گیری کوچولوی شیرین من؟؟!! برا همین همش باید گوشامو تیز کنم ت نکنه صدای زنگولتو نشنوم و زیاد منتظر بمونی...

 

برا 12اسفند برات وقت اتلیه گرفته بودم..روز قبلش تماس گرفتم که وقت رو فیکس کنم که خانومه گفت پسرتون می شینه؟گفتم تقریبا!گفت اگه نتونه بشینه یا فقط عکس نوزدای میتونیم بگیریم ازش یا باید استند کار بذاریم که برا هر عکس 40 تومن اضافه باید بدید!!!عکس نوزادی که نمیشد گرت چون ماشالله مردی شدی واسه خودت..اونم که پول زور بود..منم و.قت رو کنسل کردم!! فردا صبحش بدون کمک می نشستی بدون هیچ مشکلی!! با ذوق زنگ زدم اتلیه که خبر بدم که دیدم وقتشون پر شده و حالا حالاها خالی ندارن!!از اینکه ند بریم خیلی ناراحت شدم اما دیدن نشستنت بدون کمک یه حسه خوب و جدید بود...

 

از اول 8 ماهگی به پایین تخت خواب منتقل شدی بخاطر اینکه مثل یه گلوله همش در حال غلت زدنی تو خواب..شب اول که پایین تخت بودی یهو یه صدایی اومد و بعد هم صدای ناله تو!!نگاه کردم دیدم سرجات نیستی!!چراغ رو روشن کردم اصلا باورم نمیشد رسیده بودی به در اتاق!! و کلت رو کوبونده بودی رو سرامیکا...بخاطر همین هر شب همه اتاق رو سنگر بندی میکنیم!!همهد جا رو با بالشت و پتو می پوشونیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرنوش مامان آنوشا
3 اردیبهشت 92 22:56
آخه من قربون تو بشم گردو خوشگلم دندونات مبارک عزیز دلم قربونت بشم خوشتیپ خاله الهی 120 ساله بشی الهی داماد بشی
نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 17:25
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید یه دقیقه بیشتر طول نمیکشه حتما رای بدهید ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6