محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

خدایا شکرت..

1390/10/8 9:22
نویسنده : مامان گردو
650 بازدید
اشتراک گذاری

 

              خوش اومدی عزیزم به سرزمین وجودم...

             قوی باش   محکم باش...

             همه امید من و بابایی...

 

 

                                                                   قلب دوستت داریم گردوی نازم...قلب

 

 

 

بابای گردو میگه همه امیدمون خداست...

منم می دونم...

منظورم این بود که بمون پیشم...همین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسو
7 دی 90 15:22
ایییییییییییییییی من فداییییییییییییی گردوی نازممممممممممممممممم خوش اومدی عشق خاله امید مایی عزیز دلممممممممممم هزارتا بوسسسسسسسسسسسس
نازبالام عرشیا
8 دی 90 9:37
سلام وبلاگتون دیدم تبریک میگم توکل بخدا کن همیشه ارامبخش دلهاست .به امیدروزی که چست بدنیا آمدن نی نی راتبریک بگم در ضمن گل پسرما تو چشنواره یکسالگی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم به وبلاگش سرزده اگه دوست داشتیتن به کدش رای بدین
setareh
8 دی 90 23:08
ای جونممممممممممممممممم گردوی عسلم مبارک وبلاگت باشه خاله ....... خوش اومدی انشاا...همیشه سلامت باشی بوسسسسسسسسسس
مژگان
9 دی 90 13:47
گردوی خاله خوش اومدی عزیزممممممممم بوووووووووووووووس حسابی رشد کن و صحیح و سلامت و خوجل و موجل بپر بغل مامانت
مامان محمدجواد
11 دی 90 17:43
به سلامتی ایشالله
مرجان
20 دی 90 9:02
سلام گردوكوچولو خوش اومدي.اانشالله كه سالم وسلامت دنيا بياي.بازم ميام پيشت
سفانه
11 بهمن 90 0:55
واااااااااااای من خنگ اینجا رو تازه کشف کردم........ نمیدوسنتم گردوی خوشگلم وبلاگ جدا داره.... الهی قلبونش بشم من......... مبارکش باشه.....