محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ای شبیه گردو...

هیآت..رفتن یا نرفتن؟!

1392/6/13 7:39
نویسنده : مامان گردو
955 بازدید
اشتراک گذاری

 

راستش این حرف رو خیلی وقته می خوام بگم اما همش به خودم می گفتم باید صبر کنم من تازه باردار شدم..بعد گفتم باید صبر کنم هنوز بچم بدنیا نیومده...بعد گفتم هنوز بچم کوچیکه..بعد گفتم هنوز که راه نیفتاده...اما تو هر مرحله می دیدم نه !واقعا اونقدر که خیلی ها می گن سخت نیست!

اینکه هر کس که بچه داره به اونی که بچه نداره تو مناسبتای مذهبی میگه تا می تونی استفاده کن که بچه که بیاد همه چی تعطیله...یا با یچه خیلی خیلی سخته..با بچه که نمیشه رفت هیأت..با بچه که نمیشه رفت مسجد..

اما واقعا تو هر مرحله دیدم میشه ونه اینکه به سختی بشه..به راحتی میشه..درسته شاید همیشه نشسته سخنرانی گوش می کردی اما حالا یا مجبوری راه بری یا ایستاده گوشی بدی..همیشه توراحتی و آسایش می نشستی و گریه می کردی یا دست می زدی حالا باید بچه به بغل اینکارا رو بکنی..اما واقعا سخت نیست..اگه ماها بخوایم به این بهانه که با بچه سخته ..تو این مراسما شرکت نکنیم بچه هامون از کجا یاد بگیرن؟؟از کجا علاقه مند بشن؟؟اگه می خوایم بچه هیآتی داشته باشیم باید تو هیآت بزرگشون کنیم بعدا شاید دیر باشه!همین..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)